13 ½ timme kvar

God morgon bloggen :)
Idag är det skärtorsdagen eller hur? :P haha nu blev jag osäker. JO men det är det.
Så idag kan man få ett påskägg tycker jag. MIn älskade man fick sitt igår. haha, lite tidigt men annars hade inte jag fått se när han öppna de jue!
Det va det jag fixade igår med syster efter jobbet, gick till T-jarlen och köpte ett jätte fint påskägg och massa godis, och sen en vanlig mjölkchoklad :) Han blev jätte glad! Hhah, min älskling, lämnar honom nu för att flyga ner till skåne och va på mitt landställe tills på måndag. :)
Så det va därför det inte blev något bloggande igår kväll, kände att den fick gå till honom faktiskt. Kommer sakna honom så fruktansvärt mycket! Så halv 8 ikväll går mitt plan till Ängelholm, där pappa, tror jag hämtar mig och så åker vi vidare mot båstad :D
hörs senare, måste rusa till bussen nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0