finner inga ord

haha jag finner inga ord för denna helg. Den har varit helt grym. Så mycket har gått snett men fan vad vi har garvat åt det!
Min helg i korthet iaf va att i fredags bjöd jag ut min älskade syster på en ganska försenad födelsedags middag på en asiatisk restaurang, super god mat! Innan vi gick ut å åt, så va jag hemma hos dom och lekte med hennes och hennes killes söta vovve Nelly, hon är ju bara för underbar. lärde henna att sitta till och med :D
Igår åkte jag och träffade bästaste vännen i stan för att handla massa innan tjejmiddagen. Min bror hämta oss i spånga och så åkte vi till ikea och köpte en bordsskiva, eller va de nu heter :P åkte till hennes pappa och fixa till den innan vi i all stress kommer hem till henne vid 5 och har massa att fixa innan de andra skulle komma vid 7. Men vi hann. ett under, men sen är ju vi stålkvinnorna också xD
Efter middagen blev det utgång till garbo's, åh fyf fan va kul vi hade! dansa så svetten rann! haha, skojja bara. NEj men kul hade vio. somna inte förens halv 5 imorse!!!!
Idag drog jag til vällingby och mötte upp bästa miche, för en fika i kyrkan och snacka massa tjejsnack, kolla när sara sjöng en whitney låt. kan säga att jag har inte fått sånn gåshud som jag fick då på väldigt länge! HON är ju bara för grym!
Sen kom jag hem till min älskade pojkvän som jag saknat så fruktansvärt mycket! han är verkligen mitt allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0