GLAD PÅSK

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA :D
Fick ett påskägg idag och "påskharen", det vill säga mamma ;) Tackar :D massa gott godis som jag egentligen kanske inte ska äta. Men de struntar jag i! Massa gott denna helg hittills!
Chips, god mat, drinkar före maten, gott vin. Och självklart massa godis!
Btw, ursäkta för dålig update, men jag har inte orkat nu när jag äntligen är på landstället i Båstad. Vill nog bara ta det lugnt, så bloggen kommer lite i efterhand tror jag :)
Iaf, ska visa er massa fina bilder som jag och pappa tagit :)
Nej, nu åter till drinken och äta goda chips! :D Sen blir det Lamm till middag, vet det låter jätte hemskt! Men de är gott, det är de som är så jobbigt! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0