goddagens

God dag God dag,
sorry för dålig uppdatering, jag suger verkligen på det. Har mina stunder liksom.
Inget nytt har hänt egentligen. Sitter här hemma i lägenheten själv och har tråkigt.
Väntar på att mina kycklingfileer ska tina lite, sen ska jag göra lite mat :) Så under tiden har jag ätit en ölkorv och sånnadär marienerade vitlökar, så nu kommer min kille inte vilja pussa på mig:P ahha! elak jag är..
Iaf, helgen i korthet, så va jag och älskling ute på middag, som han bjöd mig på i fredags på minami och sen gick vi på bio! En kväll bara för oss liksom.
I lördags skulle några kompisar kommit hit, men kunde typ inte i sista sekund så jag och älsk gick ut och bowla med hans kompis och hans tjej på gärdet och drack lite, sen så bar det av hem till dom för mer vin och nitendo games! Så jäkla kul!
I söndags, så sov jag ut. sen drog jag till sjukhuset och hälsa på min kompis som låg där och sen bar det av hem till mamsen för söndags middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0