Jag lyckades! :D

Heej alla!


Min blogg kommer att få en finare utsida här i dagarna :) Min älskade bror eller hans kompis ska fixa till hela sidan :)
Iaf, idag till middag gjorde jag lax i ugnen, och ska säga att de va nog första gången jag gjorde det helt själv! Eftersom att min pojkvän inte äter lax, som är så sjukt gott och nyttigt, så passade jag på nu medans han är och jobbar :)
Gjorde det med färsk bladspenat och matlagningsgrädde, salt&peppar, ost och sesamfrön.
Att jag lyckades är ett under:P Även om den sköter sig själv i ugnen, haha...

Annars idag va jag på mammas jobb med bror och lämna tillbaka hennes rullväska :) Va ledig idag, så passa på att träffa mamma innan jag åker ner till båstad och min älskade sommarställe över påsk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0