FREDAG & BORTA HELA HELGEN

Hejsan hoppsan alla glada :)

Hoppas ni mår bra, själv gör jag också det.. Men illamåendet har krypit sig fram igen, och min hemska svullna mage..
PS! är asså inte gravid:P
Men iaf, idag är det FREDAG och det ska firas med hotellvistelse med min älskade pojkvän hela helgen.
Vet inte vart vi ska bo än, men eftersom att han jobbar inom Choice så blir de nog bra :)
Kommer seriöst bara lata oss framför tv och mysa hela helgen, MEN jag har planerat en liten överraskning som jag kommer göra imorn. Mer kan jag inte säga, för att jag vet att han läser min blogg ;)

Nej, vi hörs senare :)

Kommer nog kunna smita mig undan och fixa ett litet inlägg senare ikväll eller imorn, har ju de på mobilen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0