The more I think The more confused i get

Hej hopp
Kom nyss hem efter att bröderna skjutsat hem mig från pappa och Katarina. Har varit där på födelsedags middag efter som att pappa fyller år idag.
Väldigt god och simpel mat. Me like alot! Blev biffstoganoff med ris och sallad och rödvin till. Sen blev det glass och kaka till efterrätt.
Självklart hade pappa köpt sorbet till mig, jag som är laktosintolerant (a), Hallon smak också, min favvis.
Haha, men idag då, när jag seriöst snabba mig från jobbet för att hinna med tunnelbanan för att bröderna vänta i slussen på mig med bilen. Tror ni inte att jag glömde pappas present på kontoret, JO?! haha, upptäkte det när jag nästan va framme för att ta tunnelbanan. Men de va bara till att vända.
Jag asså, hela dagen har varit virrig. Jag har till och med ursäktat mig till vissa som jag ringt till :p haha.
Nej nu måste jag verkligen sova, kommer vara död imorn också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0