ojsan

Ja men hejsan hoppsan. :)
haha jag lovade mig själv att jag skulle bli bra på att uppdatera nu när jag skaffat ny blogg :P men sen kom första helgen, och va hände? haha.
fullt upp..
MEN en liten berättelse kanske vorre nått?  ;p
I lördags va jag och mina vänner ÄNTLIGEN ute och firade bästaste natta som faktiskt fyllt 22 år! Bara typ 2 veckor senare :P
Började hemma hos min kompis pojkvän och sedan bar det ut på krogen.
MEN, vi hade hur skoj som helst och alla va glada och dansade som galningar på dansgolvet. Haha.
Vi skulle gått till Amba men hamnade på älskade vickan som är Entorage(?), stavas de så?, på helger.
Haha, vi kände oss helt ärligt som gamlingar när vi kom in, ENDAST nyblivna 18 åringar va där. Hmm.
Okej? NEJ! haha. Inget emot 18 åringar då mina bästa bröder är de. Men de känns ju ganska skummt att vara 4 år äldre än alla andra.. ^^
Sen igår va vi hos min kära kusin som faktiskt fyllde 18 ÅR igår! GRATTIS JEPPE!
Haha, vi kusiner då som har Väldigt dålig humor, samt min älskade pojkvän, gav honom en väldigt speciell present, som är väldigt bra att ha liksom när man som kille går ut på krogen.
en öl och en cider blev det, Slitz tidningen, och ett 10-pack kondomer:P hahaha!
Älskade finaste natta <3
Nej nu ska jag sova. godnatt sötaste!
PS. fortsätt kommentera super kul verkligen! I love it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0