SUNSHINE

God morgon god moorgon! Eller ska man säga god middag? :p
Har sovit som en gud inatt! Vi somnade sjukt tidigt. haha på en fredagskväll..
Iaf, vi hade det mysigt igår. Vi började kolla på en film och hade gjort popcrn och allt. :)
Ska strax göra mig iordning och gå en promenad hem till mammsen, så ska jag hämta ut mina grejjer från posten och sen ska vi åka och handla.
lika bra att passa och handla när mamma ska :)
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen duscha :)
Se ya later! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe äsch, jag tycker det är god morgon ända fram till 12 åtminstone ;)

2012-01-28 @ 17:24:05
URL: http://lindaq.se
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-01-30 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0