zZzzzzzZzz

God morgon alla söta!
Jag vill gå och sova igen, vill inte åka till jobbet. Vill bara krypa ner under täcket med älsklingen och fortsätta sova. Tycker jag låter som en ytterst bra ide. 
Bussen gåra iaf om 30 min, och jag är inte klar:p
Jag orkar inte, kan sminka klart mig på bussen.. Jag är för trött denna morgon.

MEN bättre kommer den bli. För efter jobbet så ska jag till min fina vän Linnea som jag inte träffat på hur länge som helst, jag vill inte veta hur länge.. haha, de har gått aldelles för lång tid!
Ska hem till henne efter jobbet och så ska vi handla massa gott och gå hem till henne och laga middag och dricka vin kanske?
Nej nu ska jag fortsätta äta min frukost.
Pusså kram! ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0