30/3 2012

God morgon alla solstrålar! :)
Hur är det med er? Jag är ju aptrött, som vanligt. Fattar inte, jag tror inte jag kan sova själv hemma i lägenheten. För varje gång som min pojkvän jobbar, då sover jag dåligt.  :/ Han jobbar alltså nätter..
I vilket fall som helst så sitter jag just nu och äter frulle innan jag ska iväg till gärdet för att jobba :) Äter världens godaste frukost. Youghurt med JORDGUBBAR!!! och 2 rostade mackor, kaffe och lite juice :)
Inte varje dag man kan äta färska, färska, jordgubbar till frukost inte! Köpte dom härom dagen, blev ju så sugen när jag såg de, + att de är nyttigare än typ godis..
Nej, måste äta upp nu å sen göra mig iordning!
Hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0