i did promise

Heeellu alla :)

Ja jag lovade ju att jag skulle komma igång igen, såå ja..
Hur har er dag varit? Haha min har varit stört skön, vet inte varför. På bra humör antagligen bara :p
Dagen på jobbet börja ju bra iaf. Kom in en man som va så förbannad, haha han vägra inse att han behövde hjälp å att de inte va våra säljares fel att han inte hade rätt mått på sin fläkt. haha! oj oj oj..
Va tvungen att gå därifrån för att jag knappt kunde hålla mig för garv, å sen hade han den där "överklass" rösten som stör mig som fan!
Jaja, nu ligger ja i sängen iaf å kollar på tv. Ska nog sova strax, eller duscha kanske. hah har inte bestämt mig än. Börjar ju inte förens kl 1 imorn igen..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0