igen...

Hej hej bloggen,
japp tog en paus där ett tag. Visste inte riktigt va jag skulle skriva och sen så hade jag seriöst ingen lust.
Mycket som hände.. SÅ ja, Men nu ska jag försöka blogga så mycket jag kan iaf!
Haha, ska försöka blogga från mobilen idag på jobbet, om jag kan:) Börjar kl 1 och jobbar till 6 så de är stört skönt.
Fast en bra jävla bit att åka asså. Bor i haningen men jobbar i Solna, vid karolinska.. haha lyckat ^^
JAja, har inget spec att berätta iaf. Förutom att jag bör äta upp min älskade frukost som besår av 1 ägg, lite jorgubbsyoghurt och en knäckemacka :) Kör inte *Kissie* style inte!
Usch, nej..
Nej hörs senare :) Så kommer nog lite bilder upp sen också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0