ursäkta

Hej alla :)
Asså jag ber om ursäkt, för min dåliga uppdatering. Men förra helgen hade jag inget internet för då hjälpte jag min bästaste att flytta hemmifrån då hon köpt sin egna lägenhet :)
Sen har jag varit sjuk fram tills idag, så jag faktiskt ska jobba igen. Har legat deckad sen i söndags :/
Men mer om det sen.
Nu iaf, sitter ja å käkar frulle innan  jag ska sminka mig och sen åka till stan för att gå till mammas jobb innan jag börjar halv 11 :) Hon ska skriva på mina betyg att de är mina och så.. Behövs nu för att jag sökt in till högskolan i malmö :p Och min gymnasie skola va lite efter så dom va inte me i databasen ^^
Hörs sen bous and girls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0